Google+ Deník Networkera: Konečně umím ve všem vidět pozitiva!

neděle 1. února 2015

Konečně umím ve všem vidět pozitiva!

A je to tady, uteklo prvních 31 dní roku 2015. Když jsem si už v prosinci říkal, že to bude nejlepší rok mého dosavadního života, možná jsem vypadal jako blázen. Říkal jsem to totiž každému na potkání, žil jsem tím a absolutně jsem s tím tvrzením splynul.

 Stojím si za tím stále.

Většina změn, které se udály v lednu vůbec není vidět, jsou to takové ty malé, nenápadné, ale o to důležitější skutečnosti. Spoustu z toho vypadá na první pohled negativně, ale v jádru to vůbec negativní není.

Záleží totiž jen na úhlu pohledu na každou věc. A já jsem leden věnoval tomu, abych se naučil opravdu ve všem, co se mi děje, vidět pozitiva. Je to těžké, ale když se na to vědomě soustředíte, tak to jde!


Daří se mi to. 


Největší uznání mé změny jsem slyšel z úst své mamči, která se stavěla vždy negativně k mému životnímu postoji, k osobnímu rozvoji, nahrávkám, videím, knihám...

Byla jeden den trošku v depresi, strávil jsem s ní dvě hodiny a povídal si... Po dvou hodinách mamča řekla: "Chtěla bych přemejšlet tak, jako ty." Ano, opravdu moje mamča, která mi vždy říkala - už zase posloucháš ty blbečky, vymýváš si mozek atd... Tak prozřela... Ona pochopila, že to co jsem jí říkal, to jaký mám životní postoj a nadhled, že to má smysl, že to je vlastně fajn.

Ona uviděla, že změna, kterou procházím, to že poslouchám ty "blbečky," to že čtu knížky a jsem v kontaktu se svým lídrem i mentorem, že ta změna je opravdu fajn.

A tak vlastně smyslem tohohle článku je hlavně to, abyste i vy, kteří na sobě pracujete a někdo ve vašem blízkém okolí vás zrazuje, tak abyste i vy vytrvali. 

Je to těžké, ale ten pocit, když si v hlavě přehrávám tu její větu, je nepopsatelný. "Chtěla bych přemejšlet tak, jako ty. Chtěla bych přemejšlet tak, jako ty. Chtěla bych přemejšlet tak, jako ty. Chtěla bych přemejšlet tak, jako ty. Chtěla bych přemejšlet tak, jako ty."

Pokud zažíváte, nebo jste zažili něco podobného, rád uslyším i váš příběh, rád si s vámi na toto téma popovídám. Společně totiž můžeme dokázat cokoliv.

Napište mi na pospichal.tom@gmail.com a domluvme si Skype. Pojďme společně růst!

Žádné komentáře:

Okomentovat