Google+ Deník Networkera: Návrat ztraceného syna :-) A jaká byla jeho výprava?

pátek 21. března 2014

Návrat ztraceného syna :-) A jaká byla jeho výprava?

Moc, moc, moc se všem čtenářům omlouvám. Co se blogu týče, jsem na levé straně cash flow kvadrantu, takže měním svůj čas za psaní článků... Nemám vytvořený systém, nemám lidi, kteří by psali za mě... Pokud nepíši já, blog strádá...

Nestíhal jsem...

Rád vám ale shrnu, co jsem za poslední tři týdny dělal.

První dva březnové týdny jsem se musel vrátit do svého zaměstnání... Takže jsem na budování network marketingového byznysu neměl moc čas. Bohužel... Přesto jsem se snažil a mám v týmu nové dva lidi. Vstával jsem brzy, chodil jsem spát pozdě, ale naplňovalo mě to.

V této aktivitě nepřestávám. Naopak... Už jsem asi milionkrát řekl, že chci žít život bez hranic, život který mě naplňuje. Například dnes konkrétně mě čeká první ukázka marketingového plánu s mým nováčkem. Moc se na to těším :)

Ale zpět ke shrnutí březnových dnů.

Prvních 14 dní zaměstnání. 14.3. konečně ukončené dohodou - po tom, co jsem oznámil, že stejně 17.3. již nepřijdu, ať se děje, co se děje... Měli jsme gentlemanskou dohodu, že až budu chtít skončit, budu uvolněn... Ale ať to dám vědět dostatečně dopředu... 5 týdnů bylo asi málo... A nakonec od mého oznámení uteklo týdnů 7 (to jsem mohl dát klasickou výpověď :-D) no nic, nevadí, zkušenost.

17.3. jsem se vrátil k práci jako OSVČ už nadobro. Byla mi nabídnuta úžasná příležitost... A jelikož mám rád výzvy a dává mi to smysl, tak sem kývnul. Nejdůležitější pro mě ale bylo to, abych měl dost času na networking, kterému jsem se chtěl věnovat celé dny...
Tato podmínka je splněna a tak jsem vyrazil do boje - Zatím své rozhodnutí hodnotím velmi kladně :)

Opět sem začínám denně (vyjma víkendů) přispívat. Proto prosím čtěte, komentujte a sdílejte... Společně porosteme.

Závěre bych chtěl upozornit na dvě, z mého pohledu hodně důležité a zajímavé věci...

Na Google+ máme vytvořenou komunitu MLM CZ - Přidejte se a pojďte nasávat a sdílet atmosféru MLM :)

Druhá záležitost - a ta celkem hoří je kurz Komunikací k úspěchu, o kterém jsem se zmiňoval v posledním článku před měsícem... Kurz Z DAR MA je ve finále, již brzy bude pouze jeho placená část.
kku-banner-b-468x60.png

Dozvíte se v něm například - jak komunikovat srozumitelně, jak nám škodí předpokládání, ale také to, jak řešit krizové situace.

Zde máte jedno z tématických, krátkých videí - na téma Jak komunikovat v zaměstnání a pro budování kariéry.

Žádné komentáře:

Okomentovat