Google+ Deník Networkera: Nepovedený, povedený plán :)

pondělí 24. března 2014

Nepovedený, povedený plán :)

Je za námi další víkend a je na čase shrnout, co se událo. V pátek jsme měli s mou prospektkou mít ukázku
plánu pro její kamarádku. Bylo extrémě jednoduché to domluvit, ale nepřišla sama...

Protože jsme tušili, s kým dorazí, měli jsme připravených více možných variant, co uděláme... Přijeli ve třech, z nichž jeden je na našem seznamu pro kontaktování také... Měli půl hodinky zpoždění, protože stáli v koloně a už jim nezbývalo moc času...

Zvolil jsem variantu "C" a vůbec nic jsem neukázal... Hodně obecně jsme si řekli o co by asi tak mohlo jít... Nahodili jsme udičku a domluvili se, že se potkáme v tomto týdnu znovu, sami a s dostatečnou časovou rezervou...

Někdo by si řekl - ztráta času... Čekali na ní, pak nic neukázali... Já to ovšem vidím jinak... Přesně si dokážu představit reakci, když bychom téhle kamarádce ukazovali plán před někým jiným... Stejně tak reakci toho kamaráda, když by tam byl někdo další... Kdybychom cokoliv předvedli, mohli jsme si odpálit dva kontakty jednou ranou.

Raději jsem si na večer domluvil "pivko" a povídal jsem si o svém byznyse tam :)

Víkend byl plný očekávání, můj sponzor mi slíbil Skype s velmi vzácným hostem z USA... Nemohl jsem se dočkat neděle v 16:15... Přišlo to.

Měl jsem 15ti minutový skype do USA, za těchto 15 min. jsem se opětovně utvrdil v tom, že má cesta je správná. Jsem vděčný za mentory a lídry, které mám po svém boku. Systematicky na osobním rozvoji pracuji téměř rok... Tedy rok intenzivně... A konečně sklízím ovoce.

Dař se mi v práci, mám okolo sebe samé pozitivní a energické lidi, dál se vzdělávám, rostu... No a když použiji slova mé nejlepší kamarádky: "Taky už bylo na čase"

Jsem vděčný za to kde jsem teď... A chci víc! Mnohem víc!

Pokud se i vy chcete napojit na úspěšné lidi, pokud i vy chcete do rukou know how, jak zlepšit svůj dosavadní život, jak navýšit svůj příjem, jak si plnit sny... Tak mi napište. Rád, moc rád Vám ukážu mou cestu podrobněji, seznámím vás s těmi nejlepšími z nejlepších a porosteme společně.

Kontakt: pospichal.tom@gmail.com

Mějte krásný den a úspěšný týden!

Žádné komentáře:

Okomentovat