Google+ Deník Networkera: Po dlouhé době opravdu DEN BLBEC... Ale potřeboval jsem to!

středa 18. června 2014

Po dlouhé době opravdu DEN BLBEC... Ale potřeboval jsem to!


Za poslední týden se toho událo hodně moc, návštěva mého mentora mě nabila, dodala mi ještě větší odvahu a chuť vybudovat velký byznys.


Dost se to ale zamíchalo v oblasti mých vztahů - úplně zbytečně jsem si to zkomplikoval - poté přišla další rána - splátkový prodej pro mé zákazníky ještě nebude spuštěn.

Vše se mi tak nějak točí v kruhu a trvá to už opravdu dlouhou dobu.

Když jsem se včera dozvěděl další, velmi nepříznivou zprávu, byl to pro mě impuls něco změnit.

Má nejlepší kamarádka i můj mentor mi dali spoustu moudrých rad a šel jsem spát.

Když jsem se ráno podíval na Facebook, vyskočila na mě Afirmace. Víceméně je to stejné sdělení, jaké mi říkali předešlého večera oba dva.

Afirmace zní:
OSUD NÁS ZNOVU A ZNOVU PŘIVÁDÍ DO SITUACÍ, VE KTERÝCH SE HROUTÍME A MÁME POCIT, ŽE JE NEZVLÁDNEME. DOKUD Z TĚCHTO SITUACÍ BUDEME UTÍKAT, BUDOU SE NÁM POŘÁD OPAKOVAT. POUZE AŽ VE CHVÍLI, KDY SE K NIM POSTAVÍME ČELEM A PŘESTANEME SE Z NICH HROUTIT, ZMIZÍ Z NAŠEHO ŽIVOTA A UŽ SE V NĚM NIKDY NEOBJEVÍ

Pracuji na osobním rozvoji, snažím se žít naplno svůj život, ale něco mi v něm stále chybí. Nejsou to jen peníze, vysněné bydlení apod., ale je to například i plnohodnotný vztah.

Mám okolo sebe pár blízkých lidí, o které se můžu vždy opřít a oni mě podrží, za to jsem nesmírně vděčný, ale pořád tomu chybí ten partnerský vztah.

Jak jsem se zmiňoval v textu O mně... Dostal jsem se před časem do velkých finančních problémů a i když to nějak řeším, pořád se objevují nové a nové životní zkoušky.

Možná i proto se mi špatně spí (přesto, že si to nepřiznávám) Možná i proto mé přemýšlení není vždy úplně správné...

Včera se událo několik věcí a po opravdu dlouhé době jsem měl den blbec... A to pořádný...

Od rána až do večera, pořád něco, pořád na mě vyskakovaly problémy, zdánlivě neřešitelné situace a já jsem se z toho nějak nemohl vymanit, přesto, že znám a obvykle používám spoustu technik, jak si s tím poradit, tak včera to nešlo...

Jak jsem ale říkal, mám vedle sebe Peťulu i Roberta... Oba dva se mnou včera mluvili a oba dva mi dali spoustu rad. Také se oba dva shodli na tom: "Dnes už se na všechno vyser, nic neřeš a běž se vyspat."

Díky, byla to cenná rada a opravdu je ráno moudřejší večera.

Včera mě situace dokonce donutila k tomu, že jsem se podíval na pracovní inzeráty. Ano, mrknul jsem jen proto, abych se ubezpečil, že nic pro mě není a mám se věnovat svému byznysu... Dokonce jsem z toho důvodu zvolil pouze Slaný a + 10Km... Aby mi tam vyskočilo co nejmíň nabídek... Dělal jsem to jen kvůli svědomí...

A co se nestalo... :-D Objevilo se 47 inzerátů, které jsem tedy zběžně prolétl očima, abych se ubezpečil, že nic pro mě není a můžu jít dál svou cestou...

Na třetí stránce ale byla firma, se kterou jsem již spolupracoval před dvěma lety. Firma, jenž nemá konkurenci na českém trhu, protože to co dělá nedělá nikdo jiný...

Vlastně jsem nikdy své jméno nespojil s žádnou podřadnou, nebo neznámou značkou... Vždy to bylo TOP na trhu...

S touto firmou jsem se za poslední týden potkal minimálně třikrát... Jejich katalog u Peťuly na stole, jejich auto na silnici a teď při hledání práce...

Před dvěma lety jsem si takto splnil dětský sen, protože jsem tam vždy chtěl pracovat...

A tak jsem si řekl, že mi to asi přišlo do cesty nyní záměrně...

Stále je pro mě prioritou network marketing a stále na tom budu pracovat, ale potřebuji něco k tomu.

Tohle je ta správná volba. Spolupráce na IČO, pán svého času a práce, která mě bavila. Dětský sen.

Na popud své nejlepší kamarádky Peťuly jsem zavolal manažerce. Dojem z hovoru jsem měl velmi dobrý, řekl jsem jí, že už jsem tam pracoval, pouze v jiném regionu, popovídali jsme si o lidech, které z té oblasti společně známe a domluvili se na páteční pohovor.

Věřím, že si plácneme, a tak ke svému networkingu budu dělat práci, která zaměřená hodně podobně, na budování vztahu se zákazníky při prodeji rychlo-obrátkového zboží.

Proč tohle všechno ale píši?


Hlavně proto, že až zase budu mít chmurné myšlenky a budu cítit, že potřebuji změnu, tak se na to podívám. Článek je veřejně vystavený na internetu, takže mi dojde, že bych byl za loosera nejen před sebou, ale i před svými čtenáři.

Dle rad svého mentora je zapotřebí si stanovit opravdu dlouhodobý cíl, směr, kterým se vydám. Věřím, že propojení těchto dvou byznysů mě bude naplňovat a dokud nebudu mít v networkingu tak zdravě a stabilně vybudovaný byznys, že mě krásně uživí a začne mi plnit sny, tak budu rád součástí firmy, o níž jsem teď psal... Je to ideální možnost propojení těchto dvou světů. Ideální možnost navázat ty správné kontakty a vyrůst.

Je potřeba se už zachovat opravdu dospěle.

Neutíkat před minulostí a postavit se jí čelem. Jen tak se mi přestane vracet!

Pokud jste dočetli až sem, děkuji. Nejspíš jste to právě vy, komu na mě záleží a já si toho moc vážím. Kdybychom spolu mluvili a já se vyjadřoval jinak, než popisuji v tomhle článku, propleskněte mě prosím a donuťte mě přečíst si ho pěkně nahlas ve vaší přítomnosti, abych si uvědomil, proč dělám to, co dělám.

Občas potřebuji probudit ze snu a vrátit do reality.

Děkuju za to, že vás mám, děkuji za čtenost mého blogu. I nadále na něm budu pracovat a přinášet hodnotné informace. Stejně tak, jako zde občas napíši část svého "Deníku networkera" DÍKY!

Eduard Tomáš - Život v Pravdě... Užijte si to!

Žádné komentáře:

Okomentovat